Magazine voor handel in machines
Agritrader
Agritrader verbindt vraag en aanbod in de agrarische sector. Al meer dan 25 jaar zijn ze een toonaangevende uitgeverij in de agrarische sector. Zoals zoveel bedrijven zoeken ook zij naar de balans tussen blijven doen waar ze goed in zijn en actueel blijven en vernieuwen.
Het oude logo had een sterke bekendheid binnen de doelgroep. Het beeldmerk bestaat uit twee handen die ‘handje klap’ doen. Iets wat resoneert met de doelgroep en onderscheidt (er zijn weinig andere bedrijven waarbij dit terugkomt in het logo). Nadelen waren dat de twee handen niet altijd voor iedereen duidelijk waren en dat de lijnen van het beeldmerk erg dun waren. Dit zorgde regelmatig voor praktische uitdagingen.
Daarom hebben we samen voor gekozen om de herkenbare handen te behouden, maar wel in een fris nieuw jasje te steken. Het beeldmerk is nu veel duidelijker dan voorheen, oogt moderner en is een stuk praktischer in het dagelijks gebruik.
LOGO | HUISSTIJL | GRAFISCHE ONDERSTEUNING




Bekijk ook andere projecten
BUUR
Huisstijlhandboek / Menukaarten / Illustraties
POWERSPORTCENTER
Logo / Huisstijlhandboek / Promotiemateriaal
Anthropolicy
Logo / Huisstijlhandboek / Promotiemateriaal
Agritrader
Logo make-over / Magazine / Promotiemateriaal
Ansho Beeldmakers
Logo / Huisstijlhandboek / Promotiemateriaal
Griffioen
Logo / Huisstijlhandboek / Promotiemateriaal
Bakker Construction
Logo / Huisstijlhandboek / UX Webdesign