hart voor boeren,
logo, huisstijl & magazine
Opdrachtgever
Hart voor boeren, 2020
Omschrijving
Hart voor Boeren is een magazine ontwikkeld door de Agritrader-groep. Voor boeren, door boeren. Het doel van dit magazine is om te dienen als een verzamelplaats voor alles wat met boeren en de agrarische sector te maken heeft. Zoals ze zelf zeggen: ‘Wij maken ons HART VOOR BOEREN.’
Voor Hart voor Boeren hebben wij het logo en de huisstijl mogen ontwikkelen. Het logo bestaat uit een beeldmerk en de naam ‘Hart voor Boeren’. Voor het lettertype is gekozen voor een duidelijk leesbaar font met een handgeschreven uiterlijk. Het font draagt bij aan de toegankelijke uitstraling van de organisatie. Dit zie je ook terug in het beeldmerk, waar er een spraakballon in te zien is. Deze spraakballon is gevuld met een figuur die zowel gezien kan worden als hartje of als plantje.
Daarnaast hebben we ook een groot deel van de opmaak van het magazine mogen verzorgen en de DTP-werkzaamheden hiervoor verricht.